Veronikiná 2-krémová torta

Táto torta bola viac-menej experiment, ktorý vznikol o 11tej večer.  Inšpirovala som sa jedným receptom, no pomenila a popridávala som čo sa len dalo :D .Už som sa aj bála, že mi to nevijde a budem ho musieť dokonca aj vyhodiť, ale všetko dopadlo tak, ako malo a torta je výborná :).



Tu je recept:
Suroviny:
  • 4ks veselých vajec
  • 15dkg cukor práškový (kľudne aj menej - ja dávam čo najmenej, dokonca cukor nahrádzam stéviou)
  • 18dkg múka polohrubá
  • 0,5dcl vody (vlažná)
  • 1ks prášok do pečiva
  • 3ČL kakao
1.Krém:
  • 1ks pudingu Olé vanilkový (bez varenia)
  • 1ks šľahačková smotana (250ml)
  • 1,5ks vanilkový cukor
  • 250g tvaroh jemný
  • 1ks stužovač šľahačky
  • ovocie (použila som jahody, môžu byť aj maliny alebo banán)

2.Krém:
  • 250g mascarpone
  • 1ks vanilkový cukor
  • 0,5ks šľahačkovej smotany
  • ovocie ( maliny)
Ozdoba (nemusí byť, je výborná aj bez toho, no pridá to úžasnú chuť):
  • čokoláda na varenie(+Cera)
  • granátové jablko

Postup:
  1. Vymiešame si práškový cukor so žĺtkami, postupne pridávame vlažnú vodu a olej.
  2. Rozmiešame múku s práškom do pečiva a kakaom a zamiešame do cesta.
  3. Z bielkov si vyšľaháme tuhý sneh, ktorý následne zľahka primiešame do zvyšku cesta (nie mixovať len zľahka premiešať!).
  4. Vymastíme si formu na pečenie (ja som mala okrúhlu -cca 23cm).
  5. Cesto nalejeme do formy a dáme do rúry piecť pri 180°C pokiaľ nebude upečené (cca35min).
  6. Upečený korpus vyklopíme z formy a necháme vychladnúť.
  7. Vychladnutý korpus prerežeme na 1/2.
  1. Pokým vychladne, tak si pripravíme krém.
  2. Šľahačku vyšľaháme so stužovačom, tak aby bola hustá.
  3. Pridávame vanilkový puding Olé(len prášok, puding sa nevarí!), následne vanilkový cukor a primiešame tvaroh (nešľaháme už šlahačom!) .
  4. Tento krém si natrieme na prerezaný korpus z oboch strán a medzi ne si poukladáme pokrájané jahody.
  5. Zakryjeme 2. polovičkou korpusu a začneme pripravovať 2.krém.
  1. Vyšľaháme si šľahačku, pridáme mascapone, cukor a premiešame.
  2. Tento krém si rozdelíme na 1/4 a natrieme ňou vrchný korpus. Naň poukladáme maliny a potrieme ich zvyšnou časťou krému, ktorým natrieme celú tortu zvonka.
  3. Do malého hrnca si dáme čokoládu s Cerou a miešame pokiaľ sa obe neroztopia a nespoja.
  4. Čokoládou vyzdobíme tortu a môžeme poukladať rôzne ozdoby -v mojom prípade granátové jablko.

Tento recept bol síce zdĺhavý ,no stojí podľa mňa za to :).









Dobrú chuť :) 
 Veronika♡

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára