Ovocná smotanová torta

Krátka na prípravu, jednoduchá, osviežujúca a výborná. Toto je pár vlastností z torty. Čo by to bolo leto bez smotanovej torty ? Asi by ani nebolo :D. Túto tortu robila moja maminka vždy v lete, keď to chcelo niečo sladké, osviežujúce a rýchle (rýchle aj pre to, že 2 deti dajú zabrať :D ). Ja som si túto tortu za tie časy obľúbila, myslím si, že ju pozná a miluje asi každý. Tentokrát som sa ju ale rozhodla spraviť hlavne preto, že mi vystávali v chladničke 4ks kyslej smotany a neboli na nič určené. :)

Tu je recept:

Ingrediencie:
  • 4ks kyslej smotany
  • kryštálový cukor/vanilkový cukor (množstvo podľa chuti, pretože každý chce iný podiel cukru)
  • okrúhle piškóty
  • ovocie (jahody, maliny...)
Postup:
  1. Do okrúhlej tortovej formy ukladáme na dno piškóty.
  2. Pripravíme si krém - smotanu  vymiešame s cukrom.
  3. Krém si rozdelíme na 1/2 a prvou potrieme piškóty.
  4. Na krém ukladáme ovocie, potom opäť piškóty krém a ovocie.(ak máte menšiu formu tak spravte viacej vrstiev :) )
  5. Dáme ztuhnúť do chladničky.
(v skratke: piškóty, krém, ovocie, piškóty, krém ovocie)


Dobrú chuť :) 
 Veronika♡

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára