Slané kúsky z lístkového cesta

Zatiaľ som pridala len sladké recepty, tak ma napadlo, že spravím zmenu a zároveň použijem lístkové cesto čo som dala rozmraziť z mrazničky ( ja používam domáce lístkové cesto) . Chcela som vyskúšať rôzne chuťe, tak som spravila viacero variácií -  len syrové, syrovo-šunkové, syrové so sézamom na vrchu. Dúfam, že vám bude chutiť . :) 




Tu je recept:
Ingrediencie:
  • lístkové cesto
  • 1 veselé vajce na potretie
  • syr, šunku alebo aj sézam
Postup:
  1. Cesto si vyvaľkáme na tenko.
  2. Dáme naň suroviny - posypeme syrom a poukladáme šunku, ale len na polovicu cesta, pretože 2. polovicu použijeme na prikrytie.
  3. Prikryjeme 2. polovicou a prerežeme na obdĺžniky ( ľubovolný tvar aj dĺžku, možete dať podľa toho čo sa vám páči! :) ).
  4. Vrchnú a spodnú časť cesta popritláčame po bokoch aby sa obe vrstvy spojili.
  5. Vrch posypeme syrom alebo sézamom (ak chcete slanšie môžete aj posoliť).
  6. Na koniec potrieme vajíčkom, vložíme do rúry a pečieme pri 190°C do zlatista.



Dobrú chuť :) 
 Veronika♡

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára