Niečo ako raffaello guľky

Keď som našla tento recept, tak som si povedala, že ho musím určite vyskúšať. Hlavne preto som sa rozhodla, lebo raffaello guľky má rád každý a chcela som zapojiť moju kamarátku do roboty v kuchyni a tak sme spolu gúľali tieto fajnové guľôčky :D.

Tu je recept:
Ingrediencie:
  • 250g masla
  • 4 tortové oblátky
  • 190g práškového cukru
  • 200g práškového cukru
  • 80ml teplej vody
  • kokos
  • mandle(môžu aj nemusia byť)
Postup:
  1. Oblátky si nadrobno pomrvíme(ja som ich dala do mixéru keď som ich už trochu pomrvila aby to bolo lepšie podrvené, ale nevadí keď tam zostanú väčšie kúsky).
  2. Pridáme zmäknuté maslo, cukor a sušené mlieko.
  3. Všetko spolu dobre spracujeme a postupne prilievame vodu, ktorú taktiež zapracujeme do cesta.
  4. Z cesta formujeme malé guľky, ktoré obalíme v strúhanom kokose a môžeme ich naplniť napríklad mandľami.(Odložiť do chladničky)

Dobrú chuť :) 
 Veronika♡

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára